Wilde, extreem stijlvolle Franse komedie over een aristieke blaaskaak uit de reclamewereld, die ongelukkig is in de liefde
De reclamewereld: glamour, rijkdom, hemelse luchten en bloedmooie vrouwen weerspiegelen de realiteit. Octave, een onverschillige dikbetaalde Parijzenaar, verruilt 's nachts zijn ultrasnelle reclamebestaan voor de verwarde roes van de professionele cokegebruiker. Alles dik in orde, maar dan wordt hij verliefd. In de reclamewereld is een zelfingenomen, artistieke blaaskaak een godsgeschenk, maar in de liefde is het een ramp. Met een schok realiseert Octave zich dat ook. Hij keert zich af van alles waarin hij zo excelleerde. Deze verfilming van Frédéric Beigbeders boek is een wilde, extreem stijlvolle mengeling van film- en reclametechnieken waarin de doorgedraaide consumptiemaatschappij met een grijns wordt blootgelegd. 99f van Jan Kounen (Doberman, Vibroboy en Blueberry) werd laaiend enthousiast ontvangen: 'Not only is Kounen back, he has created his masterpiece' volgens het steeds voorop lopende Twitchfilm.