Boek gemakkelijk

met onze gratis app

Installeren
Terug naar het helpcentrum

Hoe neem ik contact op met de Pathé (Thuis) klantenservice?

Laatst bijgewerkt op 26 februari 2025

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan contact op via een van de volgende contactmogelijkheden.

 

Bellen
telefoonnummer 

De Pathé Klantenservice is niet bereikbaar voor reserveringen, met uitzondering van rolstoelreserveringen. Mocht je tickets willen reserveren dan is dat mogelijk via onze reserveerlijn.

 

Whatsapp
Voeg 088-5152000 toe aan je contacten of klik hier om een gesprek te starten.
Whatsapp met Pathé 

 

Contactformulier
Je kunt jouw vraag stellen per e-mail, via ons contactformulier (we doen ons best om binnen 5 werkdagen reactie te geven).

 

Socials
Het is mogelijk om vragen te stellen via Facebook, Instagram en X (voorheen Twitter) (we doen ons best om binnen 15 minuten te reageren).


Contact information

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?

Vergelijkbare artikelen