Tickets koop je eenvoudig en snel via onze Pathé App of website. Het is ook mogelijk om tickets in de bioscoop te kopen. Let wel op, al onze bioscopen zijn pin only. Hier kan niet met contant geld betaald worden.
Online tickets kopen
- Selecteer de voorstelling van jouw keuze.
- Selecteer jouw plaats in de zaal.
- Klik na het selecteren van jouw stoelen op 'Volgende'
- Kies je filmticket. Selecteer wanneer van toepassing een abonnement, 'kinderticket' of 'voucher'.
- Klik onderaan de pagina op 'Volgende'.
- Log in met jouw Club Pathé account of ga verder zonder account.
- Betaal de transactie, dit is ook mogelijk met een Pathé Giftcard of Nationale Bioscoopbon.
- Je ontvangt de bevestiging van jouw bestelling in jouw account en per e-mail.
Tickets printen
Het is niet nodig om de ticketbevestiging te printen, wij kunnen de QR code bij de ticketcontrole direct scannen vanaf jouw telefoon, tablet of smartwatch. Als je liever een geprint ticket meeneemt, kan je de bevestigingsmail printen en meenemen naar de bioscoop.
Bonnen
De onderstaande bonnen en passen kan je niet online gebruiken. Maak een reservering via de Pathé reserveerlijn als je een van deze bonnen wilt gebruiken.
- MaDiWoDo bon
- Rotterdampas
- Ooievaarspas
- U-pas
- Ede doet mee regeling
- Haarlempas
- Gelrepas
- Meedoenregeling
- NFC Vrijkaart
- Nationale filmbon
Tickets reserveren
Reserveer je stoelen als je een van bovenstaande bonnen hebt via de Pathé reserveerlijn.
Rolstoelplaats
Rolstoelplaatsen zijn te boeken via de website van Pathé. De rolstoelplekken zijn gemaakt voor (handgedreven)rolstoelen, hierdoor is er vaak geen ruimte voor een grotere elektrische rolstoel of scootmobiel.
Op de plek van het rolstoel-icoon staat géén stoel. Kijk voor meer informatie over de mindervalide faciliteiten per bioscoop op de website van de Pathé klantenservice.
Is het voor jou niet mogelijk om online een rolstoelplek te reserveren? Neem dan contact op met de Pathé Klantenservice.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?