Tickets Annuleren
Verhinderd, een verkeerde tijd geboekt of wil je naar een andere locatie gaan? Annuleer je tickets tot 30 minuten voor aanvang van de filmvoorstelling. Dit doe je gemakkelijk via de Pathé app in je Club Pathé account of via de link in de ticketbevestigingsmail.
Terugbetaling
Terugbetaling gebeurt binnen maximaal drie werkdagen via de gekozen betaalmethode. Indien betaald met Pathé Giftcards of Nationale bioscoopbonnen, wordt het tegoed van deze bonnen binnen enkele uren opnieuw opgewaardeerd. Vouchers worden na het annuleren van de tickets binnen enkele minuten opnieuw geactiveerd. Ben je jouw voucher kwijt? Neem dan contact op via de contactpagina.
Tickets gekocht aan de kassa
Tickets die in de bioscoop zijn aangekocht, kunnen tot de aanvang van de voorstelling enkel aan de kassa van de bioscoop worden geannuleerd. Aan de kassa ontvang je een vervangende compensatie.
Handig om te weten
- Een deel van de bestelling annuleren, de datum/tijd wijzigen of de plaatsen aanpassen is niet mogelijk.
- Annuleer de gehele bestelling en boek nieuwe tickets.
- Tickets annuleren is niet meer mogelijk nadat deze zijn gescand bij de ticketcontrole.
Problemen met annuleren?
Mail de barcode (begint met 'W…') in de ticketbevestiging naar annuleren@pathe.nl. Wij annuleren jouw tickets zo snel mogelijk. Heb je andere vragen, neem dan contact op met de Pathé Klantenservice.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?