Overzicht facturen
Wanneer je bent ingelogd in de Club Pathé omgeving kan je dit terugvinden bij het kopje 'mijn abonnement'.
Factuur betalen
Via jouw Club Pathe account kun je de facturen inzien en direct openstaande facturen betalen met iDEAL.
Als de betaling niet van je rekening afgeschreven kan worden wordt de pas automatisch geblokkeerd. Je ontvangt dan een herinnering met instructies om de betaling alsnog te voldoen. De mail ontvang je op het e-mailadres waarop jouw abonnement geregistreerd staat.
Het is niet mogelijk om een factuur in de bioscoop te betalen.
Abonnement geblokkeerd
Een abonnement is meestal geblokkeerd doordat er openstaande facturen zijn. In jouw Club Pathé account kun je de status van je facturen checken en de openstaande facturen meteen betalen. De pas is dan binnen enkele minuten weer actief.
Geen openstaande facturen? Neem dan contact op via onze contactpagina.
Automatische incasso
De abonnementskosten worden voorafgaand aan de nieuwe maand geïncasseerd. De automatische incasso vindt plaats rond de 20ste van de lopende maand. Wanneer er voor de eerste van de nieuwe maand niet geïncasseerd is, wordt het abonnement meteen geblokkeerd. Het is altijd mogelijk om via je 'Mijn Pathé' account je openstaande factuur gemakkelijk te betalen via een iDEAL betaling. Je abonnement is dan binnen 30 minuten weer geactiveerd.
Het is niet mogelijk om de datum van het automatisch incasso te verplaatsen.
Incassokosten
Lukt de maandelijkse afschrijving niet, dan wordt het abonnement automatisch geblokkeerd. Je ontvangt een herinnering met instructies om de betaling alsnog te voldoen. Na ontvangt van de betaling wordt het abonnement automatisch binnen 30 minuten geactiveerd.
Wanneer er niet op tijd betaald wordt, worden er incassokosten in rekening gebracht:
- 1e herinnering € 0,00 (7 dagen na factuurdatum)
- 2e herinnering € 2,50 (22 dagen na factuurdatum)
- 3e herinnering € 5,00 (33 dagen na factuurdatum)
Indien de factuur niet binnen 45 dagen na factuurdatum is betaald, wordt de factuur overgedragen aan een incassobureau. Er komt dan een bedrag van € 40,- boven op het factuurbedrag.
Als je de betaling aan het incassobureau hebt voldaan, zal het abonnement over uiterlijk 10 werkdagen weer geactiveerd worden.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?