Met een Club Pathé account kun je gemakkelijk tickets kopen & annuleren, films in de watchlist plaatsen, meedoen aan het spaarprogramma, jouw Pathé abonnement inzien en nog veel meer. Een account maak je eenvoudig aan via onze website.
Bekijk de voorwaarden voor Club Pathé.
Spaarprogramma
Met jouw Club Pathé account spaar je voor korting en leuke extra’s! Voor elke €1,- die je aan tickets, snacks en drinken uitgeeft bij Pathé, krijg je al 10 punten! Je kunt je gespaarde punten inwisselen voor verschillende kortingsvouchers of gratis producten in de shop. Daarnaast zijn er regelmatig leuke acties waaraan je kunt meedoen.
Punten sparen
Koop je tickets in de bioscoop bij de ticketmachine of aan de kassa, scan dan vóór de betaling jouw abonnement of de digitale Club Pathé pas en de punten worden automatisch bijgeschreven. Koop je tickets via de website of de Pathé App met jouw Club Pathé account, dan worden de punten aan het einde van de voorstelling bijgeschreven.
Je kunt ook punten sparen als je snacks of drinken koopt aan het buffet of in de shop. Het enige wat je hoeft te doen is jouw abonnement of de digitale Club Pathé pas te laten scannen vóór het betalen. Je ontvangt geen punten over statiegeld.
Jouw punten worden uiterlijk 24 uur na de voorstelling of transactie in de bioscoop bijgeschreven op jouw account. Mocht je de punten daarna nog niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de Pathé klantenservice. Stuur bij je bericht het betaalbewijs van je aankoop mee, zoals een ticketreferentie of een kassabon.
De punten blijven één jaar geldig, daarna vervallen ze. Bij het bestellen van producten in de webshop worden automatisch de oudste punten gebruikt.
Punten inwisselen
Je kunt je punten inwisselen in de shop voor verschillende kortingsvouchers of gratis producten. In de shop zie je hoeveel punten je nodig hebt voor een product en of je eventueel iets moet bijbetalen in de bioscoop. Voeg je producten toe aan de winkelmand en reken snel en gemakkelijk af met jouw punten. Je ontvangt een digitale voucher die je kunt inwisselen in de bioscoop. Bekijk direct de shop!
Inloggen
Om gebruik te maken van jouw Club Pathé account is het nodig om in te loggen, dit doe je met jouw mailadres en door jou gekozen wachtwoord. Vanwege de veiligheid vragen we je ook een reCAPTCHA in te vullen. Het is ook mogelijk om in te loggen met jouw Facebook, Google of Apple account. Ervaar je problemen met inloggen, vraag dan eerst een nieuw wachtwoord aan. Kun je daarna nog steeds niet inloggen of ervaar je andere problemen, neem dan contact op met de Pathé Klantenservice.
Uitloggen
Mocht je jouw Club Pathé account willen uitloggen dan is dat mogelijk door op de website naar jouw profiel te gaan en op 'uitloggen' te klikken onder jouw naam. In de Pathé App kun je uitloggen door in jouw profiel rechtsboven te klikken op 'log uit' (Android) of op het uitlogicoon (iOS). In de Club Pathé app kun je uitloggen in het menu 'Meer'. In dit menu vind je onderaan de knop 'Uitloggen'.
Gegevens wijzigen
Je kunt gemakkelijk en snel jouw gegevens wijzigen in jouw Club Pathé account, onder het kopje 'profiel'. Log direct in op jouw account. Let op, het is niet mogelijk om de naam en geboortedatum aan te passen. Mocht jouw naam of geboortedatum verkeerd vermeld staan op jouw abonnement, neem dan contact op met de Pathé Klantenservice.
Recht op inzage / vergetelheid
Pathé verzamelt met verschillende zichtbare en onzichtbare methodes informatie over haar bezoekers om haar producten en diensten te optimaliseren, ten behoeve van het uitvoeren van een overeenkomst, en om bezoekers te informeren over relevante informatie. Jij hebt recht om inzage te krijgen in deze informatie. Hiervoor kun je een aanvraag doen door te mailen naar de Pathé klantenservice.
Account verwijderen
Een Club Pathé account kun je gemakkelijk verwijderen in jouw account onder het kopje 'profiel'. Na het verwijderen van je account, komen al jouw gespaarde punten en stempels voor acties te vervallen. Let op, het is niet mogelijk om een Club Pathé account te verwijderen als je nog een actief Pathé abonnement hebt.
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?